www.jagochpyret.blogg.se

En helg utan pappan!

Publicerad 2013-05-05 08:52:48 i

Vi har haft en helg utan pappan i familjen och det har gått bra, men jag är otroligt glad att vi är två i vanliga fall;) Fredagen var lååång och Hugo somnade inte förrän kl.21.45!! Sen var det min tur att vara svår.. Jag somnade nån gång vid kl.03! Och lördagen startade kl.07, men till min glädje blev vi bjudna på middag på kvällen så middag slapp jag göra;) Efter middagen gick vi hem och Eveline somnade runt kl.18.30 och Hugo somnade strax innan kl.21. Så när barnen sussade sött passade jag på att kika på min nya favvoserie "White Collar";) Efter nåt avsnitt av favvoserien gick jag upp och la mig, men somnade gjorde jag INTE! Låg och vred och vände på mig och lyssnade när Hugo pratade i sömnen om "tomtenissar";) Men runt kl.03 kom "JB" och sen vid kl.06 var det dags att gå upp igen.. Så nu sitter jag här och trotsar magkatarren och dricker en kaffe i hopp om att bli liiite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela