www.jagochpyret.blogg.se

Magkatarr...

Publicerad 2014-02-04 20:38:46 i Inlägg från mobilen

Magkatarren från helvetet har bosatt sig hos mig:( Jag önskar att det fanns ett "quick fix", men det verkar inte finnas något sådant. Så nu lever jag efter Skalmans mat-och-sov-klocka. Sen knaprar jag en del Omeprazol i hopp om att halsbrännan och uppblåstheten skall försvinna! Blev även rekommenderad att försöka sluta stressa (no shit) detta kommer bli svårt för mig som alltid hoppar över eller stressar i mig frukost, lunch och middag.. Plus att jag har 2 små barn som skall kläs på/av, lämnas/hämtas på dagis, en skola som skall klaras av och ett hem som ska skötas! Samt en make som jag ska vara trevlig och kärleksfull mot... Så jag får önska mig själv "lycka till" och hoppas att jag kan sluta stressa!

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2014-02-04 23:49:09

Det är inte det lättaste att stressa av på beställning inte!! Försök och lägg dig lite tidigare så kanske du får lite mer vila i samband med det...övrig tid kan det ju bli svårt för dig att ta det lilla lugna...<3

Postat av: Larsa

Publicerad 2014-02-06 22:17:43

Det är ju ingen nyhet att stress påverkar en så mycket. Synd att det är så jäkla svårt att stressa mindre bara... Vet inte hur den ekvationen ska gå ihop. Hör av dig om du hittar på någon mirakellösning!=) Krya på dig och magen! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela