www.jagochpyret.blogg.se

En sväng på stan

Publicerad 2013-12-21 23:27:18 i Inlägg från mobilen

Idag har hela familjen Carlsson varit en sväng på stan och det gick trots julklappshysterin ganska så bra;) Hugo fick se de hockeyspelande snögubbarna i NK:s skyltfönster och Eveline satt i sin vagn och vinkade till alla figurerna:) Sen tyckte Hugo vi skulle gå fram till 3 st poliser, men när vi väl kom fram till dem blev han jätteblyg och gömde sig bakom mig. Så där stod jag som ett fån och pratade med 3 st poliser om hur varmt det måste vara i deras uniformer.. Haha nästa gång skickar jag fram Andreas! 

Efter turen på stan bjöd vi våra grannar på glöggfika och hade det trevligt:) En bra dag helt enkelt, men nu är det dags för oss vuxna att sussa natten om vi ska orka med morgondagen, som innehåller hockeyskola & Liseberg:) 

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2013-12-22 01:07:28

Vilken mysdag! Jag vet nog en som stod och log när du gick fram t poliserna, Andreas!!!, eller har jag fel?! <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela