www.jagochpyret.blogg.se

Ekorrhjulet

Publicerad 2014-01-12 19:40:41 i Inlägg från mobilen

Julledigheten är ett minne blott och vi har hoppat på ekorrhjulet igen! Skola för mig, dagis för barnen och jobb för Andreas. Varje morgon är ett mindre kaos, två morgontrötta föräldrar som ska försöka hinna lämna barnen på dagis i tid. Och varje morgon säger vi till varandra att imorgon MÅSTE vi gå upp tidigare om vi ska hinna! Men när morgondagen kommer är det samma visa igen, stress, stress, stress..

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2014-01-13 01:05:56

Ni får lägga er lite tidigare på kvällarna... Sen ställ klockan en kvart tidigare, det kanske räcker för en mindre stressig morgon <3

Postat av: johanna - tillvaron.se

Publicerad 2014-01-15 23:43:44

Haha, det spelar ingen roll om man har barn eller ej tror jag. Det är helt sjukt vad stressigt det blir ändå..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela