www.jagochpyret.blogg.se

Sälen!!

Publicerad 2013-03-18 15:14:07 i

Haft det toppen i Sälen! Vi har badat, grillat korv, myst framför brasan, ätit god mat och mina grabbar har åkt skidor! Hugo är så duktig, han åker själv på det lilla rullbandet och ner för mini-mini-backen! Eftersom jag inte kan åka nå vidare bra utför, tycker jag att han borde få medalj för denna bedrift;) Men nästa gång vi åker upp är det nog dags för mig att lära mig att åka på riktigt.. Måste ju för fasiken lära mig att åka innan jag blir 30!!

Kommentarer

Postat av: Anna - Livet med tre barn <3

Publicerad 2013-03-20 20:49:04

Vad härligt. Kram till dig och familjen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela