www.jagochpyret.blogg.se

Natt Nr.2 avklarad!

Publicerad 2013-03-26 13:27:38 i

Natt Nr.2 utan blöja gick toppen den med! Så stolt över min lilla kille som bara för några dagar sedan absolut inte ville ta av sig sin blöja. Så vi tackar "Blixten" och farmor för denna bragd! Nu väntar jag bara på att få hämta honom på dagis och se hur det gått där;) Eftersom han inte riktigt lärt sig att säga till när det är dags, så kan det nog ha skett en och annan olycka på dagis under dagen.. Men lika bra att inse att det kanske måste ske nån olycka i början så att han lär sig hur det känns och när det är dags att gå på toan! Min stooora LILLA kille;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-26 20:38:58

Farmor e oxå jättestolt o glad för hans/Er skull. Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela