www.jagochpyret.blogg.se

Sommaren är kort..

Publicerad 2013-08-09 10:32:40 i Inlägg från mobilen

Men det mesta har faktiskt (kors i taket) inte regnat bort denna sommar! Var ett tag sen jag skrev ett inlägg, men under sommaren har instagram varit lättast;) Vi har haft en underbar sommar, med sol, bad och en massa glass! Vi har hunnit med att hälsa på nära & kära, men nu har vi bara en helg kvar sen börjar Andreas jobba igen och Hugo börjar dagis. Och veckan därpå börjar Eveline på dagis!! Min lilla tjej har blitt så stor så snabbt, vart tog min lilla bebis vägen?? Men nu ska vi passa på att njuta sista semesterhelgen:)

Några bilder från sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela