www.jagochpyret.blogg.se

Fullt upp!

Publicerad 2013-04-04 14:40:49 i

Som vanligt har jag missat bloggen och koncentrerat mig på instagram istället;) Mycket enklare och snabbare, men nu ligger jag bredvid min snarkande (snart) 3-åring och tänkte skriva ihop några rader här på bloggen..

Det blöjfria livet går toppen! Inga olyckor under nätterna än så länge, men 2st olyckor under dagtid har det blivit. T o m att åka bil upp till Gävle utan blöja gick perfa, om man bortser från att Hugo fick träsmak i röven;) Men det löste vi genom att han fick ha en kudde i bilstolen!

Påskhelgen spenderade vi i Gävle, där vi mölade i oss alldeles för mycket godis och hade det gött:)

Men nu är vi hemma igen och igår firade vi Evelines första födelsedag! Tänk vad tiden går fort, känns som om hon "ploppade" ut igår. Och imorgon är det dags att fira 3-åringen i huset och på lördag blir det kalas för dom båda! Fullt upp med andra ord;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela