www.jagochpyret.blogg.se

Varit på MVC..

Publicerad 2012-03-05 13:14:53 i Inlägg från mobilen

Jag var hos barnmorskan och tog kontroller under förra veckan och det var nästan bara positiva besked:) Blodtrycket som tidigare varit på väg uppåt hade gått neråt igen och järnvärdena var toppen! Det lilla hjärtat slog så fint och Fröet har lagt sig med sitt lilla huvud neråt! Så det var inte så konstigt att jag hade ett tryck neråt enligt barnmorskan.. Det enda som var lite "mindre-bra" var att mitt blodsocker var lite för lågt.. Men men det ska nog ordna sig, bara att äta lite oftare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela