www.jagochpyret.blogg.se

Spenderat natten på BB..

Publicerad 2012-03-28 07:40:58 i Inlägg från mobilen

Igår kväll for vi in till förlossningen pga att värkarna kom väldigt tätt och vi tänkte att nu jäklar smäller det! Men inte, det var bara mina jäkla pinvärkar som lurade mig, igen! Men på förlossningen såg de hur utmattad jag var och sa åt oss att stanna över natten så att jag kunde få en "sovdos"! Dvs 2st Panodil, en morfinspruta och en sömntablett, denna kombo skulle hjälpa mig sova.. Och visst har jag sovit, men inte alls så djupt som jag hade hoppats på:( Hade ju velat vakna upp som en ny och utvilad människa idag, med hopp om att allt ska gå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela