www.jagochpyret.blogg.se

Oj oj oj..

Publicerad 2012-03-29 08:27:48 i Inlägg från mobilen

Jag har faktiskt sovit bra under natten, hela 5 timmar utan att kika på klockan! Visst har jag "vaknat till" när jag försökt vända denna gigantiska kropp och vid en och annan sammandragning, men inte mer än att jag somnat om igen:) Så skööönt! Nu hoppas jag att denna dag kommer bli en bra dag med lite smärta och mycket sömn/vila.. För sömn/vila är något jag verkligen behöver om jag ska klara av en förlossning, enligt läkaren och barnmorskorna jag träffat de sista dagarna! Så det är väl bara att knapra tabletterna och hoppas att de håller smärtan borta och att de får mig att sova bättre och lääängre..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-29 10:08:45

Skönt med lite sömn! Det är man inte bortskämd med nu.=) Jag har börjat få ont, liknande sendrag, i hela benen när jag ligger ner så kan inte sova åt något håll nu.=) Hoppas du får återhämta dig lite nu så att du kan gå "all in" när det väl gäller. Med det kommer du säkert kunna göra. Man får ju krafter man inte trodde fanns då. Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela