www.jagochpyret.blogg.se

Varit på MVC!

Publicerad 2012-01-02 10:36:58 i Inlägg från mobilen

Idag var det dags för ett MVC-besök:) Tanken var ju att jag skulle ha lämnat Hugo på dagis innan, men eftersom febern hälsat på igen så fick han följa med! Med tanke på hur kinkig han varit de sista dagarna så hade jag med mig kex-muta;) Han tryckte nog i sig minst 5 st kex under tiden vi var där inne. Allt såg iallafall bra ut, men jag ska vara vaksam på sammandragningarna! Om de inte ger med sig eller ökar lär vi fara in på en kontroll och se så att det inte börjat hända saker.. Så nu ska jag försöka vara duktig och lyssna på min kropp!

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2012-01-03 23:29:21

Lyssna noga...Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela