www.jagochpyret.blogg.se

Ont, ont, ont..

Publicerad 2012-01-24 22:36:42 i Inlägg från mobilen

Ska väl egentligen inte gnälla, men gör det ändå! Att få och kunna vara gravid är ju helt fantastiskt, men att ha ont är inte alls kul:( Jag har ju haft en betydligt bättre graviditet denna gång än första, sist blev jag ju sjukskriven från vecka 16 fram till den 5 April då Hugo föddes och nu har jag inte haft några direkta fog-besvär, om man jämför med sist dvs.. Fast sen nån vecka tillbaka har jag haft lite ont i höfterna, ljumskarna och i fogen fram och det har bara blivit värre och värre:( Idag har jag haft så jäkla ont, har knaprat Alvedon, legat i sängen med en kudde mellan knäna och tyckt synd om mig själv! Men jag har iallafall lyckats ta mig till och från dagis för att lämna och hämta Hugo, men jag gick i snigelfart och det var INTE alls skönt! Imorgon ska Hugo vara hemma med mig och jag hoppas han går med på att ha en mysdag med lugn lek och filmtittande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela