www.jagochpyret.blogg.se

Influensan har kommit på besök..

Publicerad 2012-01-04 14:22:44 i Inlägg från mobilen

Idag har vi varit hos "farbror doktorn" och Hugo tyckte inte alls det var kul! Han grät och klängde sig fast vid mig och allt doktorn gjorde var en pina.. Men vi fick iallafall lite svar (fast inte dem vi ville ha), Hugo har åkt på influensan! Vår stackars lilla kille åker på ALLA virus/bakterier som finns verkar det som:( Men nu kan det väl ändå räcka efter denna gång, kan han inte bara få vara frisk!?

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-01-04 21:09:37

prinsen då.. nu får det vara nog med sjukdomar!



förresten, kan snälla söta systeryster inte skicka lite fina kort på hugge till mig?=)



<3

Postat av: Johanna | Tillvaron.se

Publicerad 2012-01-05 23:35:47

Fy 17 vilken jäkla otur ni har. Krya på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela