www.jagochpyret.blogg.se

Tillbaka till vardagen..

Publicerad 2012-08-06 13:26:56 i

Nu är dessa sex veckor tillsammans över och Andreas gör sin första arbetsdag idag.. Sommaren har ju inte varit jättesolig och varm, men att få vara tillsammans allihopa har varit toppen:) Men nu är det som sagt vardag igen och denna vecka är jag ensam med barnen, men nästa vecka är det inskolning på dagis för Hugo! Som tur är kommer min mamma och syster ner för att hjälpa till med Eveline, så att jag slipper ta med henne på inskolningen! Nu ska jag nog försöka mig på en dusch innan barnen vaknar;)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2012-08-06 21:59:31

Men vist är det härligt att bara få vara tillsammans, trots väder.. jag har nästan tyckt att det varit lite skönt ibland att slippa "måste åka till stranden för det är fint väder" stressen =)
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela