www.jagochpyret.blogg.se

På BB igen..

Publicerad 2012-04-02 22:33:54 i Graviditet Nr.2

Jaha då var vi på BB igen! Har tagit kontroller och fått träffa en väldigt trevlig barnmorska som sa att allt såg bra ut och att bebisen verkar må bra:) Hon visste tydligen vem jag var, för hon hade hört talas om vårt förra besök.. Jag var ju totalt hysterisk sist vi var inne, så de klunsar väl om vem som ska behöva ta hand om mig;) Men ikväll har jag skött mig och nu ligger jag här och väntar på att morfinsprutan och sömntabletten ska ge effekt! Så Natti Natti från BB!

Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2012-04-02 23:14:18

Tycker ni ska få stanna snart! Men det kan ju inte vara fråga om mycket tid kvar nu! Hoppas du får en god natts sömn! Kramar

Postat av: Carina

Publicerad 2012-04-03 07:27:10

Tänker på dig! Hugo sover gott ännu. Men jag har haft "känningar" inatt så jag har vart uppe sen 4.30! Lilla vän, visste hon vem du va så vet du ju att det var den mest rutinerade o erfarna blev B-morskan du fick, så brukar ju vi göra när "såna som du kommer in, eller hur??? Många kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela