www.jagochpyret.blogg.se

Shrek! Shrek! Shrek!

Publicerad 2011-09-14 19:22:24 i Inlägg från mobilen

img_7558 (MMS)

Såhär såg det ut imorse när vi skulle fika med Hugos moster innan hon skulle med tåget. De sitter och kollar på "Shrek" på iphonen och jag kollar på dem;) Han är helt besatt i "Shrek" och skulle nog kunna se "Shrek" hur många gånger som helst! Men eftersom jag har tröttnat lite på att se samma film om och om igen så har jag börjat med att tala om för Hugo att "Shrek" måste sova efter att vi sett honom.. Och då går vi och lägger honom i bokhyllan under en filt och där sover han (alltså dvd-filmen) tills Hugo kommer på nästa dag att han vill se "Shrek" igen!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-09-14 20:56:09

men så söt han är då, Ella har inte fastnat så för någon film som många barn gör. Hon kollar lite teknat ibland men inget som är så där bäst! Hoppas ni har haft en bra dag och att shrek sover gott =9 kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-09-14 22:49:48

ha ha ha Behöver Shrek vila??Du menar väl inte att du ljuger för ditt barn?? ; )



Tack du!Suger åt mig av berömmet!Just nu känns det jäkligt roligt o springa,så jag hoppas verkligen suget håller i sig...

Hoppas ni har en härlig kväll!KRAMIS

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-09-15 01:18:45

Vilken gobit! <3 Jag ska köpa en Nicke Nyfiken film så får vi se om han kan tänkas se på den...haha :-)

Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Publicerad 2011-09-15 07:01:04

Hihi, smart!

Postat av: Ida - Isabellas mamma

Publicerad 2011-09-15 20:59:39

Haha så sött!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela