www.jagochpyret.blogg.se

Tragiska figurer till människor!

Publicerad 2011-10-23 09:01:09 i Inlägg från mobilen

Igår fick jag reda på en grej som gjorde mig så himla ledsen och arg! Ibland undrar man hur folk tänker.. Att blanda sig i något som man inte vet någonting om och dessutom ge sig på "barnen", det är INTE ok! Jag tycker att människor som tycker de har rätt att säga vad som helst om vem som helst, borde koncentrera sig på sina egna jävla liv istället för att tycka till om andras! Troligtvis har väl dessa tragiska figurer till människor inget eget liv, men det ger dom ändå ingen rätt att försöka förstöra andras!

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-10-23 16:13:39

Ja, vilken idiot! Jag blev så förbannad...varför ge sig på barnen??? Man slutar aldrig förvånas över människor...

Postat av: pernilla

Publicerad 2011-10-24 12:30:43

Tillsammans som familj är man starka =) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela