www.jagochpyret.blogg.se

Hugo 18 månader!

Publicerad 2011-10-05 20:03:54 i Pyret

Idag blev vår lilla Sötnöt 18 månader! Jäklar va fort det går, känns som om det var igår som vi fick ta med honom hem från BB:) Men nu är vår lilla kille en "stor-liten-kille;) För att fira detta så gick vi på lekplats-jakt, vi hittade 3 st innan regnet kom.. Kul hade vi iallafall och jäklar vad jag älskar denna underbara Sötnöt!

En underbar dag med min lilla kille och den friska luften gjorde underverk för mitt onda huvud! Nu ska jag inta soffläge och kika lite på tv och Sötnöten han sussar sött i sin säng;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-10-05 22:18:31

gosen då:) vi saknar er!

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-10-06 12:44:52

Snart kommer "sötnöten" och mamma Anna hit och hälsar på...bara några timmar kvar...längtar <3

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-10-07 07:57:20

gooooosingen då!så förbaskat söt.

Sista bilden är ju bara så härlig!buspojk!

Massor av grattis till "stora" killen!

Hoppas skallebanken är borta!Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela