www.jagochpyret.blogg.se

Graviditet Nr.2!

Publicerad 2011-11-19 18:40:20 i Graviditet Nr.2

Jag startade denna blogg så att mina "Nära och Kära" som bor långt bort skulle kunna följa graviditeten med Pyret, så nu ska jag försöka skriva ner vad som händer denna graviditet med det lilla Fröet;)

Vi fick reda på att vi hade Fröet i magen i augusti och vi blev jätteglada och chockade, men lyckan var total! Veckorna som följde var ett enda stort kaos eftersom vi höll på att försöka sälja vår lägenhet och köpa vårat radhus, så babylyckan hamnade lite i skymundan. Fast illamåendet fanns ju såklart där och gjorde en påmind att det faktiskt var en liten krabat i magen;) Mitt i kaoset och lyckan så började jag blöda och jag trodde att nu förlorar vi detta lilla "Frö", men efter ett UL där de kunde se att det faktiskt såg bra ut så mådde jag lite bättre.. Men jag vågade inte riktigt hoppas och tro att det skulle gå bra, men nu när vi gått in i vecka 20 så känns det mycket bättre:) Och än så länge så är graviditet Nr.2 inte ett dugg lik gravidteten med Pyret/Hugo/Sötnöten;)
Har mått illa i början av graviditeten, men det har INTE varit lika illa som sist! Jag har INTE ont i ryggen och jag kan fortfarande GÅ! Detta kunde jag inte sist, så det är ju ett jätteplus;) Däremot har jag ju Pyret/Hugo/Sötnöten som är 19 månader och full av dagisbaciller, som jag såklart blir smittad av.. Men annars är allt bra;)

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-11-19 19:12:18

men åh va kul !!! STORT grattis :) Kram

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-11-19 20:11:18

Åh vad roligt!! Grattis!! :)

Postat av: Maja

Publicerad 2011-11-21 11:28:39

så himla spännande!<3

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-11-23 17:14:53

Weiiii-ho!Massor med grattis vännen!

Fan va kul rent ut sagt! Vilken dubbel lycka!

O den förste är ju tok snart!När får vi se bilder??



O förlåt att jag vart en dålig stalker sista dagarna...Men tack söta för de goa kramarna!

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela