www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2011-05-02 18:01:52

Roligt när det hela tiden händer en massa nytt! Hoppas allt är bra med er! kramar

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-02 18:15:46

Jag gillar att han använder sin trysilhoodie flitigt;) Hörru, på fredag smäller det!:D

Postat av: Jannie-mamma till Vicor

Publicerad 2011-05-03 07:56:40

Vilken fin tröja!

Men aj aj aj.Han kör på pappa alltså?Det är jag helt 100 på att han här med kommer att göra.Vad gör man för fel liksom??ha ha ha Sliter som ett djur med M-A-M-M-A liksom...



Kan tro att det inte är många lugna stunder när de kan ta sig fram utan hjälp av väggar o dyl.Jag tycker bara att det är fullt upp nu!

Hoppas ni får en härlig dag!Kramar från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela