www.jagochpyret.blogg.se

Nu har preggo lillsyrran och hennes sambo ...

Publicerad 2011-05-09 12:02:46 i Inlägg från mobilen

img_2503 (MMS)

Nu har preggo lillsyrran och hennes sambo farit hemåt och nästa gång vi ses kanske tvillingarna kikat ut! Fast jag hoppas att de håller sig inne i magen till den 23 juni för det är min bf-gissning;) Har varit jätteskoj att ha dem här nere, många skratt och det är skönt att ha nån med samma "dåliga" humor vid sin sida;) Vi avslutade denna soliga helg med att möta upp Hugos fastrar för en brunch på Ritz och jäklar vad vi åt!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-09 12:11:09

Var så himla roligt att komma ner till er, en sista trip innan de små kommer:) Nu har Markus familj också gissat på bf, vi i våran famil tror dock att de ska komma lite tidigare än vad alla dem tror:) Saknar er redan!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela