www.jagochpyret.blogg.se

Nu börjar nedräkningen..

Publicerad 2011-05-09 12:40:58 i Inlägg från mobilen

img_7276 (MMS)

Nu börjar nedräkningen, vi lyfter mot Side om 8 dagar! Jag som är lite (mycket) pedantisk när det gäller packning har självklart redan börjat packa;) Men det är svårt att veta hur mycket man ska packa med och hur STORT reseapotek bör man ta med sig? Sen får man ju inte glömma att ta med matburkar, välling, gröt, fruktpuré, blöjor och lite annat smått och gott till Hugo! Har insett att vår lilla ettåring kommer ha mer packning än sina föräldrar;) Ni som rest med barn, vad ska man tänka på???

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-05-09 20:51:40

Gud va härligt !!! jag har prel bokat en resa till alanya 28 sept ( C vet inget - jag tänkte det skulle bli en födelsedags present till honom ) !

I morgon startar tävlingen om en tallriksboll, så var med ! Kram

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-05-10 08:40:29

Den punkten lag jag med och tänkte på, hur mycket behöver man ha med sig när dom väl börjar äta??



Hoppas ni får en skön resa!!

Postat av: Natalie

Publicerad 2011-05-10 10:03:20

Ni kommer att älska Side!! Vet inte om ni varit där innan. Jag var där (inte med barn dock) för några år sedan och det är lugnt och fint där:) Ha det så härligt på semestern!

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-05-11 07:42:11

Här står det ju...

Knappt en v kvar till resan!

När fasiken ska man lära sig o läsa ifrån där man slutade senast??

Side är ju såååå fint!Har iofs bara varit där en gång,men vi älskade det!Så romantiskt!KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela