www.jagochpyret.blogg.se

Bildregn från semestern..

Publicerad 2011-05-26 12:32:24 i Pyret


Myser med pappa..


Leker på stranden..


På rymmen..


Ni kan inte ta mig;)


Badar med pappa och mamma i havet..


Badar med mamma..



Mums mums, glass är gott!


Gosar med moster..


Badar i havet med mormor och morfar..


Myser med morfar..


Trivs som fisken i vattnet;)


Badar i stooora poolen med moster och mormor..


Gung gung gunga..


Badar i barnpoolen med pappa..


Det är tröttsamt att bada;)


Vi har haft en urskön semester med mycket sol, bad och självklart alldeles för mycket mat;) Men nu är vi hemma igen och det ska packas upp, tvätten ska tvättas och allt som man inte orkade göra innan resan måste göras nu.. Men trots att vi haft en toppen semester så är det skönt att komma hem till vardagen igen:)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-05-26 14:20:58

Åh vad jag önskar att jag hade kunnat vara med... Ser så härligt ut! Älskar dig!

Postat av: Jannie-mamma till Victor

Publicerad 2011-05-26 18:42:28

Helt FANTASTISKT UNDERBARA bilder!

(nu blev jag ju än mer sotis...)ha ha ha

Ser verkligen störtskönt ut!

O va fina ni är hela familjen!Massa kramar

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-27 08:59:03

Ser så underbart ut!

Kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-05-28 15:06:11

åh vilka härliga bilder ! jag längtar redan till i höst när vi ska iväg hela familjen !! :)

Postat av: micka

Publicerad 2011-05-29 14:58:00

åh va mysigt ni ser ut att ha haft det :) jättemysiga bilder! hälsa familjen . kram mikaela

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-05-30 11:18:43

Gud vad härligt det ser ut!! Man blir ju bara tok sugen på att komma iväg!!



Vart var ni??



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela