www.jagochpyret.blogg.se

Världens goaste unge..

Publicerad 2011-06-06 22:09:06 i Pyret

Världens goaste unge ligger i sin säng och sussar efter en lååång dag med sin mamma;) Vi har som jag skrev tidigare idag varit på jakt efter en klänning till mig och denna jakt slutade faktiskt med en ny klänning! Men vägen dit var inte alltför skoj:( Hugo har inte varit på sitt bästa humör.. Han var en riktig surskalle när vi var på klännings-jakt, men så fort vi kom hem blev han sitt glada jag igen:) Det är väl bara att inse att han tycker att det är urtråkigt att shoppa klänningar till sin mamma, så hädanefter ska vi bara shoppa till honom;)
Världens goaste unge:)

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-06-06 22:43:05

Mina barn är inte mycket för att shoppa heller ;)

Neo går det an att handla med om det är leksaker som står på inköpslistan.

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-06-06 23:38:55

Håller med, världens goaste unge! Kram mormor

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-06-07 12:31:11

hahhaa De visar i tid. De vill INTE vara med och shoppa

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-06-08 07:41:21

Har han inte morsans shopping-gener??ha ha ha

Jag vill ju se din klänning!!Du måste visa den!

TACK för de goa orden om min!Milf??Jag??ha ha ha

Du är ju bara för skön!!KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela