www.jagochpyret.blogg.se

I lördags var det bröllop..

Publicerad 2011-06-20 11:18:11 i Blandat

Helgen är över och nu är vardagen här igen, men lär ju berätta lite om vår helg! I lördags var det bröllop för Svärfar och Marie, de var jättefina och kalaset efteråt var supertrevligt:) De vigdes utomhus och sedan var det skaldjursbuffé och rosé som gällde;) De hölls en del tal, men tyvärr missade jag några eftersom vår vilde inte ville sitta still. Vi hade hoppats på att Sötnöten skulle kunna somna under kvällen, men han ville hellre digga till musiken han hörde från nedervåningen;) Så klockan 22.30 fick jag ta med mig lilla Sötnöten till AJ´s hus och lägga honom och mig själv. Klockan 02.30 ramlade Andreas in och kl.06.30 vaknade Hugo och tyckte att det var morgon! Så det var bara att kirra välling, byta blöjas och gå upp.. På söndagen innan vi for hem från Björkö käkade vi skaldjur och berättade om vår present till Brudparet, de fick en miniweekend med sina barn + respektive + Hugo till Danmark:) När vi kommit hem från Björkö så var det dags för kalas nr.2 och det var hos Andreas mormor som firade sin 82-årsdag! Detta firades vi genom att äta Chiliconcarne, fika och tårta! Snacka om att man gått upp en massa storlekar denna helg, nu är det dags att starta sitt nya liv.. IGEN! Tyvärr har jag inga bra bilder från helgen så jag lägger upp dem så fort jag "snott" några av bröllopsfotografen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela