www.jagochpyret.blogg.se

Oj, oj, oj vad spännande..

Publicerad 2011-06-07 17:27:25 i Blandat

Oj, oj, oj vad spännande detta är! Imorse ringde min syster och sa att hon trodde vattnet hade gått och nu ligger hon på BB och kämpar:) Eftersom det är tvillingar i magen och många veckor förtidigt så försökte de stoppa det, men det verkar inte som om det gått så bra.. Så nu går jag hemma med mobilen fastklistrad i handen och väntar på att bli uppdaterad;) Sista messat jag fick var från Markus och där stod det endast "Nu kör vi"! Så det är väl bara att vänta..

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-06-07 20:48:24

åååå gud så spännande, jag ryser i hela kroppen. Inget är som den väntan.. hoppas de fick se dagens ljus idag de små grynen.. kram kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-06-08 07:42:03

Weiiiiii!Va spännande!

Håller tummarna för att allt går bra!

(klart det gör!) Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela