www.jagochpyret.blogg.se

Temperaturen stiger..

Publicerad 2011-07-21 06:59:06 i Inlägg från mobilen

img_5291 (MMS)

Temperaturen stiger.. Men inte den utomhus, utan det är jag som åkt på en temp som inte alls är kul:( Ont i kroppen, huvudet och en temp på det, vilken jävla skitkombo! Jag som trodde att "skiten" jag hade i lördags försvann när jag ignorerade den och gick till jobbet i måndags, men det gjorde den såklart inte! Fan va less jag blir, hoppas verkligen att om jag vilar idag att "skiten" är borta imorgon..

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-07-21 14:43:02

Usch o fy!din stackare!Hoppas verkligen dina grabbar tar lite extra hand om din.

Massage,godis,någon bra film osv



O du!GRATTIS i efterskott för tusan!

Börjar ju bli vuxen nu minsann! ; )

Själv är jag på väg mot ålderdomshemmet...

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela