www.jagochpyret.blogg.se

Detta lilla charmtroll är..

Publicerad 2011-07-23 14:26:40 i Inlägg från mobilen

img_5785 (MMS)

Detta lilla charmtroll är just nu i Danmark med sin pappa! Själv ligger man hemma i soffan med täcket och hoppas att förkylningen ska släppa.. Snacka om otur, jag som inte varit dålig på länge blir dålig efter 2 dagar på jobbet. Men jag kan inte göra mer än att knapra alvedon, vitaminer och vila! Håller tummarna för att jag ska vakna upp imorgon utan denna jäkla förkylning..

Kommentarer

Postat av: mamsen

Publicerad 2011-07-23 16:28:56

Jag håller tummarna jag också...Kram Mor

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-07-25 10:00:37

Sååååå himla söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela