www.jagochpyret.blogg.se

Utmaning..

Publicerad 2011-01-27 10:27:15 i Blandat

Jag har blivit utmanad av gulliga Caroline!

Hur länge har du bloggat?
Jag började i augusti 2009 när vi fick reda på att Pyret låg i magen:)

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag följer kanske 10 bloggar, men kikar in på desto fler

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar/ämnesbloggar?
De jag följer är dagboksbloggar, men kikar/halkar in på andra också

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det tror jag, ingen som har sagt nåt än så länge iallafall;)

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Har inte satt någon direkt gräns.. Jag skriver det jag känner för, men är noga med att inte lägga ut bilder utan att fråga om lov. Och alla bilder på Hugo som jag lägger ut är "godkända" av maken;)

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag började skriva för att mina nära och kära skulle kunna följa med i graviditeten även fast de bor många mil från oss. Men om andra läser är ju det bara kul:)

Har du träffat människor irl. efter att ha träffat dom via bloggen?

Inte ännu, men jag hoppas att jag ska kunna få till en träff irl med några blogg-vänner;)

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det tror jag, men det är ju upp till var och en att hitta en balans

Hur ser bloggandets nackdel ut för dig?
Jag kan väl ibland bli liiite stressad om jag inte skrivit ett inlägg på någon dag, men det är inget som jag går och tänker på

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?

Ja det tror jag, men inläggen kommer nog förändras på vägen eftersom jag förhoppningsvis kommer jobba och ha en liten krabat som går på dagis:) Men den som lever får se..

Nu skickar jag vidare till: Blondis81 Ann-Charlotte Tess Mikaela

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2011-01-27 13:58:06

Ja, det ska bli underbart att komma iväg. Fick TA mig en lucka och åka. Haha.



Oh va roligt :D Ska genast svara ! Hoppas allt är bra med er!

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-27 20:49:59

ååå så roligt att läsa dina svar. kram från oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela