www.jagochpyret.blogg.se

Nu har jag varit hos läkaren och såklart f...

Publicerad 2011-01-14 15:59:21 i Inlägg från mobilen

Nu har jag varit hos läkaren och såklart fick man en osäker läkarstudent med en handledare som knappt kunde svenska! Men men det gick bra, tror jag iallafall det var ju lite svårt att förstå;) Fick iallafall kortisondroppar till BÅDA mina öron och sen sa de åt mig att ha en sjal/halsduk på mig eftersom jag fått en inflammation i en muskel vid käken/halsen! Så jag får nog knapra värktabletter ett tag till.. Trist eftersom jag skulle jobbat i helgen, men nu blir det vila och halsduk istället:(

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-14 16:04:04

Men din lilla stackare...

Satan vad jobbigt!Hoppas verkligen du kryar på dig snart!Ha så bra kväll som det går!KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela