www.jagochpyret.blogg.se

Hemma igen..

Publicerad 2011-01-24 19:38:22 i Blandat

Hemma igen efter en snabb-helg i Gävle! Vi for upp för att hjälpa till på mamsen och papsens 100-årskalas och det blev en lyckad tillställning för "gamlingarna";) På söndagen käkade vi lunch hos min momo och mofa och sen var det bara att packa in oss i bilen för att fara hem till Gbg igen:) Så nu ska man väl ta tag i hemmet som ser ut som f*n! Jag behöver ett rum där jag kan slänga in all skit, för just nu ligger ALLT på köksbordet och på kökssoffan:( Usch, måste verkligen ta tag i det annars ber nog Andreas om skilsmässa och det vill jag INTE! Kanske borde passa på att plocka lite nu när Andreas är på träning och Hugo är hos farmor, kan ju inte sitta framför datorn hela kvällen;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-01-24 20:02:00

Städa är aldrig kul men det blir fint när man gjort det :)

Tycker inte alls ni är onormala med att ni lämnar bort er lille sötnöt :) Snarare jag som är fjompig och har seperationsångest, men det gick jätte bra och vi hade en trevlig stund.

Hoppas du får en mysig kväll!

Kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-25 09:44:28

Trodde det va du som ville ha skilsmässa om de

fortsatte med bottennappen i hockeyn...ha ha ha

Hur går det för er med hustittandet då?

Kommit lite nytt nu när julen är över?



Vi började helt ärligt o ge Victor skeden,mest för att han verkade så sugen på att alltid hjälpa till.Det funkade 100 ggr bättre än vad jag trodde!Hade typ laddat med tidningspapper i hela köket...

Men på sin höjd spiller han på sin haklapp faktiskt.Så skönt!

Sen att vi håller stenhårt i tallriken är ju en annan femma...ha ha ha DET får vänta!

Ha den bästa dagen going!Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela