www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-31 10:11:43

Fyra??Å fy tusan!Inte konstigt att du är trött!

Även om han chefen vaknar här hemma nu ibland,så har han börjat o sova ännu längre på morgonen.Strax före nio numera!O jag va nöjd med åtta innan...ha ha

Hoppas verkligen du får vilat lite under dagen!



ha ha ha Vad jag garvade när jag läste din kommentar.kan skriva under på det jag med.En baj om dagen o BARA när Larsa är hemma.Klockrent!

Ha en mysig måndag!KRAMAR

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-31 21:06:24

usch.. stackars er, många verkar sjuka nu. Krya på sötnöten.. kram kram

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2011-01-31 21:34:43

Hoppas ni kryar på er snart igen! Kram mor(mor)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela