www.jagochpyret.blogg.se

En ny dag i mitt nya "halv-döva-lock-för-örat-liv"..

Publicerad 2011-01-17 09:50:46 i Blandat

Ja då var det en ny dag i mitt nya "halv-döva-lock-för-örat-liv", men jag är ju absolut inte bitter;) Swehockey eftermiddagen igår var inge vidare, trots att maken gjorde nåt poäng så förlorade de:( Men som tur var hade Hugo inte somnat när Andreas kom hem så hans dåliga humör mjuknade rätt så fort:) Och sen lär jag ju berätta om vår underbara fastighetsskötare som kört sin jäkla snöröjningstraktor i 20 år och han har aldrig fått några klagomål och att våra cyklar stod i cykelstället där alla "dåliga" cyklar står borde ju vi ha vetat som har bott här i 10 månader.. Han kunde iallafall inte göra något och bad oss ringa Herr ordförande, så det gjorde vi! Men Herr ordförande hade ju suttit på sin post i över 30 år och det har ju aldrig varit någon som klagat och han kunde inte tro att våra cyklar gått sönder pga den enligt honom perfekta snöröjningen! Näe för vi har ju klyft våra däck för skojs skull;) Men vi skulle iallafall komma med en skrivelse om vi ville gå vidare med detta, så nu ska det skrivas!

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-17 14:59:49

ha ha ha FÖRLÅT att jag garvar åt eländet,MEN

du skriver ju så jäkla roligt!Tur att gubbar som har suttit på sina poster (alldeles för länge)

ALDRIG gör några fel!Säkert liksom!Idioter...



Håller tummarna för att det löser sig på något sätt.

Annars vet du väl vart de bor???ha ha ha

Massa kramar

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2011-01-17 17:36:03

Jag har en öronsjukdom som heter Mernierses. I omgångar får jag helt lock för ena örat. Mindre roligt. I know te feeling

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2011-01-17 19:38:16

Det är rätt, på dem bara!

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-18 09:24:01

jorden anropar! här ringer man och du bloggar inte, var sker'a?!=)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-01-18 11:21:22

De MÅSTE ju bara göra något åt det!

Helt sjukt annars.

Här hör man tom lite fågelkvitter i dag.Tjo-ho!

Var ute o promenerade förut o visst tusan känns det som om våren är på G.Hoppas hoppas hoppas...

Hur känner du dig idag?Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela