www.jagochpyret.blogg.se

Allt har drabbat min högra sida.. Fy för d...

Publicerad 2011-01-13 21:23:03 i Inlägg från mobilen

Allt har drabbat min högra sida.. Fy för denna värk, jag har ont i halsen på höger sida, huvudet, höger öra och är täppt i höger näsborre! Sen får vi ju inte glömma den strålande/spända känslan i högerbenet.. Varför blir det såhär, jag som käkat penicillin i 28 dagar borde väl inte kunna bli såhär kass! Undrar om det är min högra visdomstand som är boven i detta!? Imorgon ska jag iallafall till läkaren och jag hoppas verkligen att de hittar felet..

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-14 09:54:26

Tycker synd om dig.. Hoppas verkligen att läkaren kan komma på vad som är fel och se till att allt blir bra igen. Håller tummarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela