www.jagochpyret.blogg.se

Tänk att ALLT ska in i munnen!

Publicerad 2011-02-25 20:26:48 i Inlägg från mobilen

img_2832 (MMS)

Tänk att ALLT ska in i munnen! Lilleman testar allt genom att smaka på det och det kvittar vad det är.. Men nu har jag kommit på vem han brås på, sin glupska mamma såklart;) Detta kom jag på eftersom att för några veckor sedan när Hugo kröp omkring på golvet så sa Andreas, "kolla kolla han har bajs lr nåt på benet" och vad gör mamman då? Jo hon tar fingret och smakar!!! Det var INTE bajs, men tänk om det varit det.. Usch! Detta kommer jag förhoppningsvis inte göra om, för nästa gång kanske jag inte har turen med mig;) Men nu ska denna glupska mamma ta lite coke light och en liiiten skål med godis och slå sig ner i soffan och inta fredagsmysläge;)

Kommentarer

Postat av: mikaela

Publicerad 2011-02-25 20:59:50

Hahaha!! Du är för skön :D

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-26 08:59:17

Det där kommer aldrig hända mig:)

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-02-26 12:05:59

haha det var roligt gjort, tur att det inte var bajs!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-02-28 09:05:21

Hihi det är klart det ska börjas i tid men smakandet!! Tänk vad man kan gå miste om annars ;).



Men det du testade kanske man ska vara lite försiktig med ;)

Postat av: Jannie-mamma till Victor

Publicerad 2011-02-28 09:06:51

ha ha ha SNACKA om att smaka på allt!Du är la för skön.Hade pinkat ner mig av skratt om det verkligen va tvåan du "smakade" på!ha ha ha

blev det nåt åka av då??Eller var karln din lite FÖR glad i gasen när han kom hem o slocknade??Tror nästan iofs mer på versionen att han inte luktade mumma o du bara dissade honom...hö hö hö



Å tusen tack för dina uppmuntrande ord!Kan ju lätt erkänna att jag var HYFSAT mallig när jag satt i soffan där på kvällen.Imorgon är det dags igen!

Hoppas du får med dig karln ut i spåret.Inte för att du behöver det,utan för att man mår så jäkla bra efteråt!Ha en fantastisk måndag vännen!

massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela