www.jagochpyret.blogg.se

Moster + Hugo = Kärlek!

Publicerad 2011-02-10 16:10:16 i Pyret

Nu har moster Malin lämnat oss för denna gång, men om vi har tur så kanske hon kommer på en blixtvisit nästa vecka;) Innan vi skjutsade moster till tåget så följde hon med oss till BVC där vi vägde och mätte Hugo! Nu är vår lilla kille 74,5 cm lång och han väger 9360 g:) Vi har haft det mysigt med min systeryster dessa dagar och Hugo har busat och myst en massa med henne, han älskar verkligen sin moster!


Moster Malin + Hugo = Kärlek!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-10 19:38:44

Finingar:)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2011-02-10 21:02:16

Vilken fin bild på dem !! hihi... hugo är verkligen pytteliten jämfört med vår dunderklump ! 11880g och 76 cm var resultatet av gårdagens BVC besök... inte undra på att jag är helt skut efter att ha burit honom uppför trappen ;)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-02-10 21:30:13

ÅÅå så mysigt med moster mys. Ella skor är från Lundmyr. super söta. kram kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-02-11 07:34:40

Härlig bild på dom!

O stora killen han är nu!Snart tvåsiffrigt på vågen.Duktig kille!

ha ha ha Men är de inte lite försökskaniner??

Det var faktiskt min bvc som sa att man kunde bre på lite leverpastej på mackan.O Victor älskar det!

Ha en riktigt härlig dag going!KRAMAR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela