www.jagochpyret.blogg.se

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick..

Publicerad 2011-02-01 14:57:48 i 30 dagar av sanning

Att se plusset på stickan och att få upp Hugo på bröstet efter förlossningen var ögonblick som jag aldrig kommer glömma! Men det finns ett till väldigt speciellt ögonblick som har en stor plats i mitt hjärta! Dagen då vi blev herr och fru Carlsson;) En helt fantastisk dag och som jag sa till min pappa när vi for från kyrkan "det här gör jag aldrig om" och det hoppas jag verkligen inte! För jag vill ha min goa gubbe vid min sida så länge jag lever;)




Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-02-02 15:56:51

Ni är så fina :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-02 20:37:37

Vilket vackert foto!

Kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-02-03 19:10:30

Så himla fantastisklt fint!Jättevackert!

Stor kram till er fam Carlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela