www.jagochpyret.blogg.se

Ho ho ho, finns det några snälla barn här?

Publicerad 2011-12-19 12:44:10 i Blandat

Var så skoj att se Hugo och hur han reagerade när tomten kom på besök på "lilla julafton", har aldrig sett så STORA ögon;) Han satt i sin mosters knä och bara stirrade, helt fascinerad av den vithårige gamle gubben som kom och slog sig ner i vardagsrummet och delade ut klappar! Han vågade inte gå fram och ta emot julklapparna själv, men om någon följde med så gick det bra:) Och innan tomten gick så vågade han faktiskt hoppa upp i tomtens famn och vara med på några kort;) Men han var nog lite rädd, se bara på kortet nedanför..
Bröderna Brothers satt orädda i tomtens knä:)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2011-12-19 13:48:45

Ja Hugo såg lite smårädd ut;)

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-12-19 14:59:25

ha ha ha Goingen!Men tro tusan att de blir lite skrajsna!O skägget lär ju stickas lite... ; )

Men FUSK säger jag bara!Få fira jul en v innan doppardagen.O sen även "på riktigt"!

Så skulle jag med vilja ha det! ; )



Skönt o höra att ni verkar må bättre nu!

Ni har då verkligen fått vara med om allt denna hösten!Masa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela