www.jagochpyret.blogg.se

Första "låånga" dagen på dagis..

Publicerad 2011-08-16 14:28:49 i Pyret

Första "låånga" dagen på dagis är nu avklarad och det är glad liten lortgris som kommit igen;) Fröknarna sa att han beter sig som om han gått hos dem länge! Så då blir man ju såklart lite (myyyycket) stolt över sin lilla Sötnöt:) Men nu sover min nyduschade Sötnöt och jag ska nog passa på att sova lite jag med. Vill ju att detta skit ska försvinna så att jag kan jobba igen, så lite sömn och en alvedon kanske hjälper..

Skönt att duscha..

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2011-08-17 07:47:08

Duktig kille!O klart som tusan att du ska vara stolt!hoppas verkligen du känner dig bättre idag!

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela