www.jagochpyret.blogg.se

Diggar nyhetsmorgon..

Publicerad 2010-09-26 09:11:59 i

Nu har mina killar badat och medans stora killen (pappan) stannade kvar i badkaret så kom lilleman ut till mig! Och nu sitter han och kollar på nyhetsmorgon, det ser verkligen ut som om han förstår vad de snackar om;) Men nu ska jag nog hoppa ur pyjamasen och i lite kläder för om nån timme ska familjen Carlsson till IKEA och inhandla lite prylar, sen tar vi nog en sväng förbi lite andra affärer också;)


Kollar på nyhetsmorgon..

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-09-26 09:49:49

IKEA..ååh, jag vill oxå!



Jag får spel om någon har tagit kläderna..jag kommer ju att misstänka alla föräldrarna, inte kul :(

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-26 10:19:54

Ja lite för snabbt, men det är kul i alla fall :)



Haha jaa, det började med min kompis som jobba i bajenbutiken och kom hem med kläder till honom hela tiden & så har han sin morbror som alltid sjunger hejaramsor för honom så han lär bli en liten hulligan hahaha..

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-09-26 11:22:01

Vad mysigt det ser ut! Min lilla tjej ska nog få ta sig ett bad senare idag. När det är gjort blir det kvällsmys i soffan. Kramar till er!

Postat av: Mamma till William

Publicerad 2010-09-26 17:36:32

God kväll..Hoppas att ni fick en trevlig dag på Ikea...Blev det mycket inköpt? Vart i detta avlånga land bor du med familjen? Ha en skön kväll.kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela