www.jagochpyret.blogg.se

Lite shopping..

Publicerad 2010-09-26 20:35:42 i

Nu ligger lilleman och sussar, maken är ute i löparspåret och jag sitter framför datorn;) Vi har ju varit på IKEA idag och där köpte vi en matta till Hugo och några burkar. Sen for vi till Babyproffsen och köpte en dyna till Stokkestolen, sen till Panduro och köpte lite stickers till burkarna. Såhär blev resultatet:


Den nya mattan passade bra i lekhörnan:)


Burkarna till Hugos käk och nappar;)
Snodde idén från Fröken M

Nu kan Hugo äntligen sitta i sin nya stol!


Förresten hur LÄNKAR man till någon utan att skriva dit
hela adressen som jag gjorde till Fröken M???

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-26 21:45:52

När du skriver inlägget så skriver du t.ex. "fröken m", markerar det och klickar sedan på den knappen som är bredvid "html"-knappen. Där kan du skriva in själva adressen istället, så slipper den stå på sidan. Förstår du?=) Saknar dig!

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-26 22:00:46

Man markerar ordet, sen går man till verktygsfältet och klickar på ikonen som ser ut som två ringar med ett streck emellan. Där skriver man http:// adressen :) lätt som en plätt ;) och självklart var det ok att du länkade ! kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-27 07:15:57

hihi... och var jag otydlig i förklaringen så försöker jag igen :)

Ha en toppen dag ! kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-27 08:52:26

Bev superfint! Både stolen o burkarna!

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-09-27 10:06:25

Vad fint Hugo har det! Kramar

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-09-27 14:47:40

Fin dyna! Mysig lekhörna också...kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela