www.jagochpyret.blogg.se

Mitt allt!

Publicerad 2010-09-02 08:45:38 i

Tänk, snart är lilleman 5 månader! Tiden går väldigt fort och han är en envis liten krabat med stark vilja, det är helt fantastiskt att se hur han växer och lär sig nya saker. Så dessa små (stora) utbrott vår lilleman ibland får är inte så farliga om man tänker efter, men de kan vara väldigt jobbiga när de sker och tålamodet prövas både en och två gånger;) Kan inte tänka mig ett liv utan denna kräkande-tålamodsprövande-sprattlande-charmtroll, han är mitt allt!


Vaknade upp och ner i sängen och på mage istället för på rygg;)

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-09-02 09:03:10

sötnöten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela