www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-09 23:08:18

Ja jag tycker perioden när dom kryper är den roligaste, då blir dom mer personer eftersom dom kan ta det dom vill ha men dom når inte det man inte vill att dom ska få tag på :)

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-10 07:46:09

Godmorgon!

Vilka myspysar du har i soffan.Söta!

Känner du dig bättre idag?

Tack snälla du.

Våran lilla älskling Victor blir 4 månader

imorgon.Stor kille nu!Går så jäkla fort...

Ja det här med åkpåse är fasiken inte lätt.

Vi hittade denna o tyckte den var både fin o mysig.

Blir det en svinkall vinter får man väl köpa sig en

som är supervarm.Men denna kändes som den funkar nu under hösten oxå.Vi får väl se...Så himla svårt o veta hur man ska klä de små hjärtanen.



Vad har ni för planer denna fredag?

Hoppas ni får en härlig dag.

KRAM.

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-10 09:42:17

Åh va mysigt ! man är aldrig så kär som när de kommer hem efter att ha varit borta ett tag :) ha en super mysig dag ! Kram

Postat av: Lisen

Publicerad 2010-09-10 13:04:51

Min mamma kom hem med de till mig från - tro det eller ej -ullared!! love it!



vilka mysiga pojkar du har !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela