www.jagochpyret.blogg.se

Natti natti..

Publicerad 2010-09-07 01:07:25 i

Spenderat kvällen med att ändra utseendet på bloggen, det tog tid kan jag ju säga är ingen "hejare" på datakunskap;) Men nu är det dags för mig att säga "natti natti", annars blir det jobbigt med tanke på allt vi ska göra under dagen som kommer..

- Få bort tvättberget som tar upp halva sovrummet
- Värdera lägenheten
- Inhandla saker till dopet
- Mäta & väga Hugo
- Hugo ska få dos 2 av vaccinet
- Köpa panodil till Hugo

Det viktigaste av allt under dagen är såklart att mysa med min son, han ska ju få dessa hemska sprutor och jag hoppas att han inte blir lika het (febrig) som sist.. Håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela