www.jagochpyret.blogg.se

Imorgon är det dop..

Publicerad 2010-09-10 13:07:39 i

Imorse fick jag bege mig till farbror doktorn och ta halsprov, var inte halsfluss men ett illrött virus som jäklas med mig:( Så det är bara att vänta ut det, äta alvedon och proppa halstabletter! Men men har inte tid att gnälla för imorgon är det D O P för lilleman:) Så vi ska baka cocosrutor, cupcakes, pajer och sen ska vi bege oss till farfar och fixa inför morgondagen. Ikväll ska jag även göra klart lillemans present, hoppas den blir bra och att mitt tålamod räcker för det är ett pilligt pyssel jag bestämt för att göra;)


Denna ska lilleman ha på sig imorgon:)

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-10 13:34:53

Tack söta du!

Så goingen döpas imorgon.Va mysigt.

Va mycket smaskigt du ska baka!

Tycker du att det har varit mycket jobb o så?

Blir ni många?

Vi ska döpa Victor nästa lördag!O vi tyckte nästan det var det svåraste av alltihop, vilka vi skulle bjuda.Hade vi tagit hela släkten så hade bara det vart närmare 50 pers... Så vi tog bara våra egna familjer med respektive.



Å va roligt o ut o shoppa! Älskar det! hi hi hi

Hoppas ni hittar en åkpåse.Finns ju en djungel...

Ha en supermysig fredag.

O stort LYCKA TILL imorgon om vi inte skrivs innan.

Kram kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-10 16:57:52

Va skönt att du fått hjälp med pajerna!

Håller med dig.Det är görsvårt o veta hur mycket

man ska ha av allt.Hellre för mycket än för lite iaf!

Vi blir,efter att ha hoppat halva släkten, 19 st.

Jag är en riktig sopa i köket tyvärr så vi har beställt smörgåstårtor o tårtor.

Kom vi undan smidigt! hi hi hi



Hoppas ni hittar påsen som sagt!O jätteroligt

om du vill visa om ni shoppar någon.



Hoppas verkligen du klarar dig med halsen nu!

Ha en mysig kväll! KRAM KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela