www.jagochpyret.blogg.se

Framme!

Publicerad 2010-09-19 21:45:15 i

Vi är FRAMME (vi kom fram i fredags) men har tyvär ingen dator med mig så det blir inte många inlägg.. Och jag har inte lärt mig att blogga med min Iphone, fick den i fredags så har inte riktigt blivit vän med den ännu;) Men ska försöka få till ett inlägg från min Iphone innan vi far hem från Gävle! 

Det gick iallafall jättebra att fara från Gbg med Hugo i fredags, vi tog en liten fikapaus i VIK där vi fick se det lilla underverket Alva;) Sen for vi vidare till Gävle och har nu varit här sen i fredags, har haft fullt upp sen vi kom med en massa ärenden på stan (syrran fyller 18 på tisdag) men nu sitter vi och kollar på valvakan!

Kommentarer

Postat av: Larsa

Publicerad 2010-09-20 11:37:43

Hej! Vet inte om jag skickade något sms till dig eller om jag bara tänkte..? Tycker det var superroligt att ni kom förbi i fredags!! Alltid lika skoj att träffa er!! Alva gillar leksakerna hon fick ifrån Hugo och hon trivs bra i babysittern! Puh!=) Ha det så bra nu så hörs vi snart igen! Stora kramar

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-09-20 15:49:20

Hoppas ni får en mysig kväll!

Har helgen varit bra? kram

Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2010-09-21 00:05:44

Jag har aldrig gillat pampers, har prövat de med båda barnen men jag tycker de känns geggiga när de blir kissiga, Libero blir fasta då och då känns barnet tort när man tar av blöjan.. Det gillar jag, Jag tycker båda barnen känns jätte blöta och kalla (speciellt på morgongen) med pampers :(



Man behöver alltid mycket mer när man har barn också, det blir en månads packning för en helg typ haha..

Postat av: Carina Vågmål

Publicerad 2010-09-22 17:41:50

Hej! Nu längtar jag efter er jättemycket! Ser framemot att ni snart e på framsidan igen. Kram svärmor/farmor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela