www.jagochpyret.blogg.se

Vart är vi på väg äppelträd..

Publicerad 2010-10-24 06:50:34 i

img_6779 (MMS)

Vart är vi på väg äppelträd.. Ryggsäck ryggsäck, Nasse, Nööf Nööf, usch va trött man kan bli på barnprogram! Lilleman ville ha sin välling kl.5.58 imorse och det var inte jag jättepigg på, alldeles för tidigt:( Men vad gör man, bara att gå upp och skaka välling, mata välling, torka spya, trösta och sen om man har tur vill lilleman mysa;) Men det ser inte ut som att det blir nå mys, lilleman föredrar sin gåstol denna morgon;) Min lilla gullunge!

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-24 09:54:16

Men han är så galet söt !! Haha... barnsäkra är bara förnamnet, INGENTING under midjehöjd är nu säkert för den lille hulliganan... vart tog min bebis vägen ?

Fast det är sjukt kul när det hela tiden händeer nya saker hela tiden och man blir ju så stolt :)

Vad ska ni hitta på idag ? kram

Postat av: Annas inspiration

Publicerad 2010-10-24 11:32:55

Hihi lille gubben. Busig du är som inte låter mamma sova ;-)



Hoppas du piggnar till

Många kramisar & ha en trevlig söndag med din söta gosse

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-24 13:13:45

Att bli bjuden på mat är aldrig fel... Här tror jag bestämt att sibylla ska få "bjuda" oss på mat idag... är inte ett dugg sugen på att ställa mig i köket ;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela