www.jagochpyret.blogg.se

Mys-pys-dag..

Publicerad 2010-10-22 22:47:39 i

Idag har vi haft en mys-pys-dag hemma i lägenheten! Vi (Hugo) har lekt i bunkern, hoppat i hoppgungan, farit runt som en blådåre i gåstolen och sträckt sig och försökt ta ALLT han kan nå;) Han är världens goaste och vi är så j*kla glada att vi fick just honom! Nu ligger sötnöten och sussar, pappan är på konsert och jag sitter och pysslar, kollar tv/datorn och sippar lite vin blandat med sprite.. Tur att man är kvinna och kan göra flera saker samtidigt;)

Kommentarer

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-23 10:31:46

Så sant som det är sagt!

Vi är så effektiva!ha ha ha

Postat av: Kristina Carlsson

Publicerad 2010-10-23 10:44:18

Låter som du haft en mysig dag. Snart kommer jag ner och myser och pysslar med er också...kram Mor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela