www.jagochpyret.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-10-07 21:08:18

Haha... ja, fast på en av mina favvo bilder av mig och Viggo är han absolut INGEN solstråle :) Jag kan faktiskt tycka arga/sura/ledsna bebisar på bild kan vara ganska charmigt :)

Ha en mysig kväll ! kram

Postat av: Britta Bloggar

Publicerad 2010-10-07 22:00:42

Gulligt! Vilken fin blogg du har!

Postat av: Caroline - Ellas mamma

Publicerad 2010-10-07 22:38:40

tack söta du. det verkar gå åt rätt håll för lillan. äntligen. hur har ni det? kram

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-08 09:12:06

Sötnosarna!

Båda två! hi hi hi

Tack snälla du! Japp,tröjan är luddig i hela tröjan så den känns kanon nu under hösten.



Samma här! Kör oxå 100 ggr lugnare nu när man har blivit mamma.Någon gång ska man väl växa upp oxå...ha ha ha KRAMAR

Postat av: Jannie

Publicerad 2010-10-08 09:14:39

HALLÅ!!! Du måste ju berätta!!

Håller ju på o dö av nyfikenhet!!

Men grattis iaf.Vad det nu va...ha ha ha



Stor kram



Ps Det gick inte o kommentera inlägget ovan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Denna blogg är en dagbok där jag skriver om min vardag med två små barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela